Politica de returnare
În eventualitatea în care nu sunteți multumiți de calitatea produselor cumpărate din magazinul nostru online, puteți returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului de către client (conform OUG nr. 34/2014 – privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii – https://www.trusted.ro/faq-trusted-ro/oug-nr-34-2014/ ), fără nici o explicație, iar noi vă vom returna întreaga sumă plătită de dvs.
În conformitate cu prevederile legii mai sus menționate, costul livrării produsului returnat către noi va fi acoperit de dvs.
Îți vom înlocui/schimba produsele cumpărate sau îți vom înapoia costul acestora în cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.
Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport. Banii îți vor fi returnați prin transfer bancar în contul furnizat de tine. Contul trebuie să fie înregistrat pe numele care apare și pe factură.
Produsul va fi returnat prin aceeași metodă de livrare ca în cazul expedierii, iar cheltuielile aferente returnării vor fi suportate de către client.
Produsul se va returna împreună cu factura și certificatul de garanție în ambalajul original, fără să fi fost purtat și fără să prezinte urme de deteriorare sau elemente lipsă.
În cazul în care returul este parțial, deci decideți să returnați doar o parte din produsele comandate, vă vom rambursa suma plătită doar pe produsele returnate, iar costul livrării nu va fi rambursat.
În cazul în care, din greșeală, ați primit un alt produs decât cel comandat, sau produsul primit este defect sau nu corespunde întocmai cu specificațiile din site, ne asumăm costurile de retur și vom depune toate eforturile pentru a vă înlocui produsul cât mai repede. În cazul în care nu se dorește înlocuirea produsului, veți primi banii înapoi, în maximum 14 zile calendaristice.
Este recomandabil ca produsul returnat să fie în cutia sa originală, împreună cu factura și certificatul de garanție.
Pentru mai multe informații despre procedura de returnare vă rugăm să ne contactați la unul din următoarele numere de telefon 0756.154.055 sau la adresa de email: momentepretioase@gmail.com
Cum trebuie procedat dacă optați pentru schimbarea produsului achiziționat cu un alt produs:
- În cazul în care valoarea noului produs este mai mare decât cea a produsului comandat inițial, diferența va fi achitată la curier, în momentul în care primiți noul colet;
- În cazul în care valoarea noului produs este mai mică decât cea a produsului comandat inițial, vă vom trimite diferența de bani în coletul ce conține noul produs solicitat.
Pentru aceasta trebuie însă să ne notificaţi în scris, prin una din următoarele metode, la alegerea dvs.:
- printr-un e-mail la adresa momentepretioase@gmail.com (menționând numărul comenzii în cauză, numele dvs. și produsele pe care doriți să le returnați în cazul unui retur parțial);
- completând formularul de retragere și trimițându-l fie prin e-mail la adresa momentepretioase@gmail.com fie prin poștă/curier la adresa de mai jos;
- prin orice altă declarație neechivocă în care vă exprimați decizia de retragere din contract (menționând numărul comenzii în cauză, numele dvs. și produsele pe care doriți să le returnați în cazul unui retur parțial) trimisă fie prin e-mail la adresa momentepretioase@gmail.com, fie prin poștă/curier la adresa de mai jos.
Vă vom transmite fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.